در نشستي با حضور مشاوران جوان مديران دستگاه های اجرائی استان ، ابعاد قانون هدفمند سازي يارانه مطرح و بر همكاري مشاوران جوان در اجراي اين قانون تاكيد شد.
به گزارش روابط عمومي استانداري يزد ، مشاور جوان استاندار و رئيس گروه مشاوران جوان استانداری، روز چهارشنبه در اين نشست که در محل سالن شهید موحدین استانداری یزد، برگزار شد، به جايگاه مشاوران جوان در پيشرفت اهداف و برنامه هاي نظام جمهوري اسلامي اشاره کرد و گفت: مقوله مشاوران جوان يكي از رويش هاي انقلاب اسلامي است.
\"مهدی رعد\" روحيه انقلابي و اخلاص در عمل را رمز ماندگاري و تاثير گذاري كارها دانست و بر ضرورت توجه به اين دو اصل در كارها تاكيد كرد.
مشاور جوان استاندار با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) در سفر به قم ، اخلاق ، بصيرت و عمل به هنگام ، را از جمله مطالبات معظم له از جوانان بر شمرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، بحث تحول اقتصادي را از اولويت هاي اول نظام دانست و اظهار داشت: يكي از مباحثي كه دشمنان انقلاب به آن دلبسته اند، شكست ايران در گلوگاه اقتصادي است كه اين موضوع مسئولیت ما را دو چندان مي كند.
وي با بیان اینکه عدالت اقتصادي يكي از آرمان هاي نظام جمهوري اسلامي است، افزود: قانون هدفمند سازي يارانه ها مسير عدالت اقتصادي را هموار مي سازد.
وي همچنین از مشاوران جوان خواست تا به عنوان نمايندگان جوان دستگاه ها به مسائل و مباحث قانون هدفمند سازي يارانه ها مسلط باشند.
در اين نشست مشاور جوان مدير كل امور اقتصادي استانداري يزد نیز به تشريح شیوه اجرائی قانون هدفمند سازي يارانه ها پرداخت.
در پايان اين نشست مقرر شد مشاوران جوان به عنوان ناظران افتخاري با سازمان بازرگاني استان همکاری کنند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا